vineri, 10 iunie 2011

My B-day!...(take 2)

Man....stai putin ca pe aia nu am gandit-o (adica cum eu, eu frate, iti dai seama :O ) sa  scriu lucruri siropoase pe aici :O...asa ceva mai rar, adica deloc, de inventat (inventez, dau frau liber imaginatiei, dar in rest...pauza *de publicitate*), so...cred ca sigur am gandit una si am scris alta, deja ma doare capul...si sa mai postez si la ora asta asa de "devreme" a diminetii, sincer, e ceva (unii ar zice ca sunt NEBUNA, dar asta sunt eu (nu am mai stat pana la ora asta cred ca din vacanta dintre semestre, wow, mult timp :)) ).....Sper si eu sa apuc vreo 4 ore de somn, depinde pot fi mai multe sau mai putine, oricum sigur imi pun ceasul sa sune ca sa mai scriu la 11 (cica cum am promis, da defapt aia nu era o promisiune), iar o sa ma faceti nebuna, dar asta e (imi asum responsabilitatea de a fi nebuna :)) )....Daca mai zic si noapte buna la ora 3 dimineata inseamna ca nu stiu ce vorbesc :)).
So...eu tot va zic, somn usor, mai ales sa visati frumos si sa aveti grija de voi , ceao :D xD...L.O.V.E.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu