duminică, 25 decembrie 2011

duminică, 13 noiembrie 2011

Concurs

Uite un concurs la care m-am gandit si eu sa particip, poate am o sansa, daca vrei si tu sa participi aici ai link-ul. Good luck to all of us.

luni, 31 octombrie 2011

Happy Halloween Everybody...


~.....HaPpY HaLlOwEeN !.....~




So today is the famous festivity called Halloween...Some pics to show how much you should be "afraid" of your neighbors...*laughing* HAHAHAHA!!!....



 






This is some s*it music that your listening.....HAHAHA


She or He is smiling, OMG ruuuuunnnn....That was scary....HAHAHA
  
 
If you want to make your special mask on Halloween be my guest :)...



Spooky song......MUAHAHAHA....





vineri, 22 iulie 2011

Leapsa...

Wow, ma mai vad si eu scriind :))...So, leapsa asta is for everybody (la fel ca si celelalte)...Thanks to Florea (cred ca a vrut ca si eu s-o preiau :-? )...

1. Un cuvant de inceput?
~Wazzup doc...

2. My name is...
~Flory...

3. Adresa si numarul de telefon?
~Hmmm...no way

4. Cand v-ati nascut?
~10 Iunie 1992

5. Data, ora, ziua, luna si anul completarii oracolului?
~22.7.2011, 5:50 PM, vineri

6. Ce animale preferati?
~Caini, pisici, tigri, serpi, lupii...etc.

7. Ce sporturi va plac? Le practicati?
~Volei, badminton, baschet...

8. Ce dansuri va plac?
~Street dance, salsa, break dance, shuffle dance, tectonic or tecktonik (nu stiu cum e corect)...etc.

9. Ce personaje din desene va plac?
~Tom
~Jerry...etc.

10. Ce pasari va plac?
~Corbii...

11. Dar flori?
~Trandafirii...

12. Va plac cartile?
~Da...

13.Ce cantareti/cantarete (+ trupe) va plac?
~Bushido
~Avril Lavigne
~Tokio Hotel
~The Rasmus
~Linkin Park
~2NE1...etc.

14.Dar actori?
~Jackie Chan, Nina Dobrev, Ian Somerhalder, Paul Wesley, Jennifer Love Hewitt, David Conrad, Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Ashley Greene, Jet Lee, Shia LaBeouf, Megan Fox...etc.

15.Ce tari va plac?
~I. Japan
~II. Korea
~III. China
~IV. Germany

16.Ce masini va plac?
~Audi
~Porsche
~Lamborghini

17.Dar motocicletele?
~Kawasaki
~Suzuki
~Yamaha

18.Pe cine iubiti?
~Everyone...(nu cer sa mi se intoarca sentimentul)

19. Ce este baiatul?
~O fiinta precara, imprevizibila si egoista...(bataia de joc a fetelor)

20.Dar fata?
~Un fel de cutie a pandorei...(o unealta pentru baieti)

21. V-ati plimbat vreodata cu ea/el de mana?
~Da...

22.Ce vreti sa deveniti?
~Massage therapist

23.Cu ce echipa tineti?
~Cu aia care castiga :))=))...

24.Ce materii va plac?
~Engleza...

25.Dar profesori?
~Da...fostele profe de: chimie, istorie, biologie...etc.

26.Vreti sa mai continuam cu intrebarile?
~Da...


27.Ce inseamna prietenia dupa dumneavoastra?
~ "True friends are Hard to find, Harder to leave and Impossible to Forget."
or
~ "A true friend sees your tears but fixes your heart."

28.Dar iubirea?
~A iubi o ora e ceva animalic; o zi e ceva omenesc; o viata intreaga e ceva ingeresc, dar a iubi toata viata o singura fiinta e ceva divin.

29. Aveti prieteni?
~Da, and I love them...


30.Ce este sarutul?
~O atingere delicata ca a petalelor de trandafir...(sa nu devenim scarbosi)

sâmbătă, 9 iulie 2011

A long sigh...

 I'm pretending to dance in the dark...
This should have been a midnight post...
 Lost thoughts in the evening...
 Creating a world without pain...
 Were love will gain confidence...
Man, is hard...
I hardly survive...
With this kind of humans,
On this planet,
Is beautiful around us...
But no one sees that...
We hurt each other...
We lie, we cheat, is so hard...
Please learn how to love...
You humans are so selfish, funny, horrible, hateful creatures...
You only disgust me...
You don't see anything...
You only live for yourselves...
For you love is just a toy...
Meant to make you feel good...
You don't know what you want...
You are always running from you...
I'm so disappointed in you...
Why did God make you special than animals?...
Ask yourself and then realize what I mean...

joi, 7 iulie 2011

Lost...

I'm so lost, my dear life (shit) is a beautiful bitch and a very good liar. How she tries to seduce me every time, I hate and love her...(I didn't want to write today, man...I'm sooo down and bored)...Listen to my heart or whatsoever...




Skylar Grey - Dance without you

So serious, all the time
I feel distress, I feel confide
I cannot take your whispering, your whispering

I wanna dance without you
I want just let me lose myself lose myself
I wanna dance without you
I want just let me lose myself lose myself for life
Let me lose myself

So insecure, so uptight
I break my neck, to be polite
I cannot take your whispering, your whispering

I wanna dance without you
I want just let me lose myself lose myself

I wanna dance without you
I want just let me lose myself lose myself for life
Let me lose myself

How can I make history, with your choreography?
Take your hands off me, Take your hands off me
Before I suffocate

I wanna dance without you
I want just let me lose myself lose myself
I wanna dance without you
I want just let me lose myself lose myself for life
Let me lose myself


At the end I wish to thank you and to tell everybody: I love you...plus many kisses & hugs...

sâmbătă, 18 iunie 2011

Love story...

Look at this . And know the song + lyrics that touch every pure soul and open mind...


Chris Medina - What are words

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone
And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight
And I'm gonna be by your side 
I would never leave when she needs me most
What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone
Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cause what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most
I'm forever keeping my angel close



And many thanks to my friend for "showing" me this, I hope that you'll like this....Kisses and hugs for everyone. That's pure love....REAL LOVE....


joi, 16 iunie 2011

Who are they?...


F.R.I.E.N.D.S. :
(F)ight for you.
(R)espect you.
(I)nvolve you.
(E)ncourage you.
(N)eed you.
(D)eserve you.
(S)ave you.

luni, 13 iunie 2011

Leapsa...

Mi-am facut curaj sa caut una buna si am gasit 3...(asa ca urmatoarele 2 zile am ce sa postez :D)
So, aici e o leapsa care mi se pare funny. Enjoy...

    If I were a month, I would be July.
    If I were a day of the week, I would be Friday.
    If I were a time of day, I would be 21:00.
    If I were an animal, I would be a Cat.
    If I were a direction, I would be Straight Forward.
    If I were a virtue, I would be Spirituality.
    If I were a historical figure, I would be Vlad Tepes.
    If I were a planet, I would be Venus.
    If I were a liquid, I would be Water.
    If I were a stone, I would be Diamond.
    If I were a bird, I would be a Phoenix.
    If I were a flower/plant, I would be a Rose.
    If I were a kind of weather, I would be a Warm Summer Rain.
    If I were a musical instrument, I would be a Piano.

    If I were an emotion, I would be Love.
    If I were a sound, I would be The Sound of Guitar String.
    If I were an element, I would be Air.
    If I were a song, I would be Tokio Hotel - Rette mich.
    If I were a movie, I would be Fast Furious 1-7.
    If I were a TV series, I would be The Librarians.
    If I were a book, I would be The Series with the Spook (you'll find these at the bottom).
    If I were a fictional character, I would be John Constantine.
    If I were a food, I would be a Cake.
    If I were a city, I would be Tokyo.
    If I were a taste, I would be Sweet and Sour.
    If I were a scent, I would be The Sight.
    If I were a color, I would be Blue.
    If I were a fabric, I would be Cotton.
    If I were a word, I would be Dream.
    If I were a body part, I would be an Eye.
    If I were a facial expression, I would be a Smile :).
    If I were a subject in school, I would be English.
    If I were a cartoon character, I would be Wolverine.
    If I were a shape, I would be a Circle.
    If I were a number, I would be 7.
    If I were a car, I would be an Audi A4.
    If I were an item of clothing, I would be a T-Shirt.

duminică, 12 iunie 2011

Depinde de tine...(take 2)

New song for my soul, Glow with me (thanks to my bro' that showed this to me, love ya)...



Madcon - Glow

Element

My heart, it beats to your song
A melody sent from God
I can't breathe when you're gone
Yes, I'm deeply in love
(Be my valentine)

Every single day of my life
(My heart is sacrificed)
Night and day, day and night

Today's the day
(Tonight's the night)
I know you feelin' my sound
(I'ma make you clap)

'Cause today's the day
(Tonight's the night)
I'ma lay it down
(I'ma lay it down)

I'ma get up so I can't get down
(I'ma)
Hear me roar, hear my thunder sound
(I'ma, I'ma)

I'm the lord of the underground
(I'ma, I'ma)
Part of the jungle
(I'ma, I'ma)

Let's glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Glow, glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Let us share this moment
Let's enjoy this night
Get the world connected
Though you one of a kind

See we try it to reach out
Get the world to see
Though we all feel different
You are just like me

Today's the day
(Tonight's the night)
I know you feelin' my sound
(I'ma make you clap)

'Cause today's the day
(Tonight's the night)
I'ma lay it down
(I'ma lay it down)

I'ma get up so I can't get down
(I'ma)
Hear me roar, hear my thunder sound
(I'ma, I'ma)

I'm the lord of the underground
(I'ma, I'ma)
Part of the jungle
(I'ma, I'ma)

Let's glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Glow, glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

We free and you so light
Let me see you glow throughout the night
'Cause I wanna dance
(Dance, dance)

Yes, I wanna dance
(Dance)
Tonight

Now put your hands high, hands high
All the people like this go
Hands high, hands high

And I'm telling you wave your
Hands high, hands high
All around the world, put your
Hands high

Just put your hands high
I'ma, I'ma, I'ma, I'ma

Glow

Let's glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Glow, glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Let's glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Glow, glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Let's glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Glow, glow
(Hands high, hands high)
I can't wait, I can't wait to see ya

Glow
(Hands high, hands high)
'Round the world, 'round the world my people

Hands high, hands high, jump
Hands high, hands high, jump
Hands high, hands high, jump
Hands high, hands high, jump

sâmbătă, 11 iunie 2011

Depinde de tine...


Nu ai mai auzit asta undeva?....Ba da, toti ti-o spun, depinde de tine daca: te controlezi; incepi cu stangu, cu dreptul; te schimbi; mai crezi; visezi....etc...Iluziile sunt in fata ta, dar tu trebuie sa alegi cu cap, te-ai saturat de toata psihologia asta?...Vrei sa dispari, sa te poti teleporta pe o insula sa iti pui toate gandurile in ordine si sa-ti dai toate raspunsurile la every and each question that you have.
Sentimentul asta vine atunci cand crezi ca te depaseste o situatie (problema), te intrebi de nenumarate ori daca e bine ce faci? sau daca nu e bine; daca vrei sa continui asa sau nu....dar nu e nimeni langa noi sa ne raspunda exact la aceste intrebari....Visele si iluziile ni le producem tot noi, desi ne e atat de greu s-o recunoastem (oare de ce?), vrem sa numai fim (atat de) deschisi fata de o persoana, vrem sa ne inteleaga si pe noi prietenii, sa putem avea incredere in ei, multi se satura de noi deoarece cred ca ne plangem prea mult si nu ne inteleg punctul de vedere, dar cum putem noi schimba ceva ce deja s-a "stricat" din cauza conceptiilor proaste a celor din jurul lor?....
So, din aceasta cauza evitam subiecte care ar trebui strigate in gura mare, dar noi ne refugiem pe o stanca inalta si tipam spre apusul nesfarsit ca ne doare ca nu avem pe nimeni langa noi care macar sa ne asculte si sa dea din cap ca intelege desi noi stim ca nu e asa, dar cateodata mai ai nevoie si de asa ceva.......Nevoia si dorinta merg mana-n mana, nu o sa ne lipsim niciodata de cele doua, asa ca iesi cititorule din starea ta de tristete, zbucium, durere, nevroza etc...si uitate la un apus, puneti cea mai simpla intrebare: ~Oare merita?~...si cu sufletul pe de-a-ntregul deschis raspunde sincer, chiar daca ai dubii in legatura cu raspunsul, atunci pune toate cele intamplate pana acum intr-o balanta si apoi singur iti vei da seama de siguranta si sinceritatea de care da dovada inima si sufletul tau pur.
Now I'll let you listen to these songs and have a sincere answer plus have a quiet dream were you know what's happening next....L.O.V.E all of you, kisses and hugs, thanks for every single day that you lend me your powers...


 

vineri, 10 iunie 2011

My B-day!...(take 3)

So sa scriu again, asa am promis, defapt tineam degetele incrucisate sa nu ma pot tine de promisiune (penibil), deci am apucat vreo 4h de somn (numai bune) si ma simt al naiba de obosita :))....(trebuia sa dorm mai mult, dar asta e, ma luat si pe mine flama* sau mai bine zis flacara violet*), ce sa va povestesc, ceva frumos, urat, ingrozitor, oribil, dragut etc.
Doar 3 cuvinte: ~Nu am chef~, sa va povestesc nu de altceva :)), so azi sunt cea mai linistita, calma, chill* persoana ever si cea mai periculoasa. De ce periculoasa?....Hmmm, sa ma gandesc...pentru ca...God knows, I don't remember yet *laughing*, man is so cute outside, da vezi sa nu, ploua ca naiba si nu prea imi face placere sa trag cu ochiul pe geam, e trist, desi azi trebuia sa fie soare, asa macar o raza pentru mine, defapt pentru noi toti...
So ma incadrez in timp si postez si inainte de 11 cu un minut *laughing*...L.O.V.E. you all...

My B-day!...(take 2)

Man....stai putin ca pe aia nu am gandit-o (adica cum eu, eu frate, iti dai seama :O ) sa  scriu lucruri siropoase pe aici :O...asa ceva mai rar, adica deloc, de inventat (inventez, dau frau liber imaginatiei, dar in rest...pauza *de publicitate*), so...cred ca sigur am gandit una si am scris alta, deja ma doare capul...si sa mai postez si la ora asta asa de "devreme" a diminetii, sincer, e ceva (unii ar zice ca sunt NEBUNA, dar asta sunt eu (nu am mai stat pana la ora asta cred ca din vacanta dintre semestre, wow, mult timp :)) ).....Sper si eu sa apuc vreo 4 ore de somn, depinde pot fi mai multe sau mai putine, oricum sigur imi pun ceasul sa sune ca sa mai scriu la 11 (cica cum am promis, da defapt aia nu era o promisiune), iar o sa ma faceti nebuna, dar asta e (imi asum responsabilitatea de a fi nebuna :)) )....Daca mai zic si noapte buna la ora 3 dimineata inseamna ca nu stiu ce vorbesc :)).
So...eu tot va zic, somn usor, mai ales sa visati frumos si sa aveti grija de voi , ceao :D xD...L.O.V.E.

My B-day!...

WOW, frate e 12 si ceva (oricum o sa fie aproape  1 cand o sa termin de scris :)) ), deci (never sa nu incepi cu deci si profa de romana ne zicea asta mereu) azi e ziua mea, finally, cica ar trebui sa ma distrez, o intrebare hell de simpla : Cum v-ati distra voi daca azi ar fi ziua voastra?....(vreau raspunsuri si multeeeeee).....
Eu in primul rand o sa ma delectez cu un film bun (daca nu imi place, trec la un sezon bun din : The Mentalist, NCIS, CSI...etc), imi plac crimele mult, sper sa nu ajung o asasina intr-o buna zi :)).....(chiar m-ar incanta gandul asta)...
Azi e o zi mare, dar nu prea, plictiseala e in top, se presupune ca ar trebui sa invat pentru bac, dar n-am chef de invatat, imi trebuie o mini (cred ca lunga) vacanta undeva departe de casa, sa-i duc si eu dorul, mi-as vizita toate cunostintele si nu numai, pe toti pe care ii cunosc...
Cred ca o sa mai scriu inca ceva si pe la 11....sper sa fiu treaza, daca nu si mai tarziu, hmmm....cred ca o sa ma apuc sa fac scenarii siropoase (nu cred ca ma tine, dar in fine)...(cam multe ...., cate ganduri frante si rupte de la jumatate ;)) )....
Buna dimineata pentru unii, somn usor pentru altii....and this is the life and we keep livin' on...
Big hugs for you guys and hope you'll answer me (soon) xD :)....L.O.V.E.



sâmbătă, 4 iunie 2011

This is my message to all of you who are reading my posts, I'm not a photo person, I like to capture the nature, me - I'm not so important.~
So after this take a look at this...
 

sâmbătă, 21 mai 2011

Hurt...

~Another year has past by and I'm here one more time, do you know what's in my soul? Do you? I don't think that you know me, this year has more tears then the year before...It hurts so much when I see this hatred between friends and people...I'm so hurt...~

Love ya all...see you next time and I'll continue the ^ story ^...~ ~ ~
And Happy Birthday to all...>:D< *hugs* & *kisses* :*:*:*

joi, 19 mai 2011

Song...

Maximilian ft MefX - Sophie

E sofisticata ma, 
Tu nu vezi cum se-mbraca ma?
Nu ai bani zice: "Lasa-ma!"
Tipa asta-i o paguba nu e de tine ca-i sofisticata ma, 
Prea sofisticata ma
Sofisticata ma
O fi stricata ma!

Cu siguranta
Stie mult prea multe pentru varsta ei
Uite cum te tine dupa fusta ei
Bre, te-a facut din vorbe, doua
O sa-ti aduc mancare la spitalu' 9
Nu! Te joci cu focu' nu-i de tine
Nu stiu cum n-ai vazut
Are ceva-n privire
N-ar fi trebuit sa uiti un lucru
O fi bine imbacata, da-i goala pe dinauntru
Are inima de piatra, e fata desteapta
Tu esti prostu' care inca o asteapta
Bre, n-auzi ca joaca in alta liga?
N-auzi cand toata lumea striga:

E sofisticata ma, 
Tu nu vezi cum se-mbraca ma?
Nu ai bani zice: "Lasa-ma!"
Tipa asta-i o paguba nu e de tine ca-i sofisticata ma,
Prea sofisticata ma
Sofisticata ma
O fi stricata ma!

Si n-are ganduri prea mari cu viata ei
De obicei umbla multi dupa fundu' ei, si
Trec nopti, una dupa una, tot nu vrea
Trec nopti, una dupa una, tot nu vrea
Sa se bage pentru ca n-am lozu'
Suficient cat sa-i mentina bronzu'
Trec nopti, una dupa una, tot nu vrea
Trec nopti, una dupa una, tot nu vrea
N-am bani sa fiu ala care-i place
N-am bani sa-i dau sa se imbrace
Bani sa fiu ala care-o plimba
Bani sa fiu ala care-o schimba
Si n-o pot atinge, n-o pot convinge macar un minut sa stea
Ca nu e cum crede ea

E sofisticata ma, 
Tu nu vezi cum se-mbraca ma?
Nu ai bani zice: "Lasa-ma!"
Tipa asta-i o paguba nu e de tine ca-i sofisticata ma,
Prea sofisticata ma
Sofisticata ma
O fi stricata ma!

Ai zis ca: "Nu", da deja spargi bani multi pe curu' ei
Tu si prostii care-o ard in juru' ei
Ce-i? Credeai ca tu esti singuru'?
Nu te-ai gandit la asta, ti-a rupt filmu', nu?
"Da"...i-ai luat deja vergheta
In timp ce ea se intindea pe nu mai stiu ce bancheta
Wow...miscarea asta a fost chiar proasta
Ea cu lesa, tu cu limba scoasa
Nici nu te vrea, dar te are sub papuc
Se vede si in statusul de pe Facebook
Scrie bine, uite cate-un "I" pe-a locuri
Da' sa vezi cum e pe tocuri

E sofisticata ma, 
Tu nu vezi cum se-mbraca ma?
Nu ai bani zice: "Lasa-ma!"
Tipa asta-i o paguba nu e de tine ca-i sofisticata ma,
Prea sofisticata ma
Sofisticata ma
O fi stricata ma!

vineri, 13 mai 2011

Superstitions...

13 is a number that turns most of the people to turn around when they see a black cat or something else.....For me it was a good day, I even had luck xD....so here's a little surprise for you, love ya all >:D< ^_^....




duminică, 24 aprilie 2011

Hristos a Înviat!

Doar un singur lucru va spun...sau poate mai multe:D
"Sarbatorile pascale sa va aduca lumina in suflet, inima si ganduri...Paşte Fericit!...sa ai parte de tot ce e frumos si cel mai important lucru, sa-l petreci cu cei dragi tie..."
Kiss you all and have a good time today....:*:*:*>:D<>:D<>:D<:X:X:X

joi, 21 aprilie 2011

duminică, 17 aprilie 2011

^_^

So today was my day ^_^.....Happy Birthday! for all with the name starting with Flori, Florina, Floarea, Florin.....
 Block B (블락비) - Don't Move (그대로 멈춰라! )
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica

CL♣VER 클로버 (Gilme,Tyfoon,G One) - La Vida Loca
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica

marți, 8 martie 2011

Lovely...

So today is the best day for all the mothers in the world........Happy Mother's Day!!!
It's 8 March and all the childrens are celebrating together with their mom's and are giving presents......I did that too....I bought a red rose to my mom, to declare my love that I carry in my heart.......I love my mom:X:X:X:X:X.........Happy Mother's Day!!! for your mothers.......Love you all.....

luni, 7 martie 2011

Hi!.....

Wow, a week passed and I forgot of myself around all the games and more things.....
Tomorrow I have a surprise for all the mother around the world.........


luni, 14 februarie 2011

Happy V-day!....

So today I'll say to all the lovers...."Happy Valentine's Day"....and give your partners a wonderful evening........See ya......

vineri, 28 ianuarie 2011

Newly.....

First is Ke$ha, she's very crazy......man.......but I really like that about her, here is the video and the second one is this Korean drama, it's sweet, kawai and very good.
One more surprise and I'm gone :)

Ke$ha - Princess Kesha [ Official Music ] 2011
   



and many thanks to ZobBy's blog & Ramonna16 .

luni, 10 ianuarie 2011

100....

This is my 100th post.....So let's dance....:)
Narcotic Sound and Christian D - Dansa Bonito
   
  Asculta  mai multe  audio   hip-hop



Bob Taylor - Damelo
   
  Asculta  mai multe  audio   house



Radio Killer - Lonely Heart
   
  Asculta  mai multe  audio   pop



Jessie J - Do it like a dude
   
  Asculta  mai multe  audio   hip-hop



DBSK - (왜) Why (Keep Your Head Down)
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica



SS501- Love Ya
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica



Kanon Wakeshima -Still Doll
   
  Vezi  mai multe  video    din   muzica

Surprise....

So today I have a big surprise for all lovers of j-pop, k-pop and other genres......make in your room more space and after 36 minute you'll see the surprise.....Love ya all and also for my friend Yoshi :).....kiss and hug ya....:)

duminică, 9 ianuarie 2011

So sad.........

So sad, tomorrow I start the school and I'm not in the mood for this......I really hate it when it comes to monotony.......See you tomorrow, love ya all, good night and sweet dreams....

vineri, 7 ianuarie 2011

Happy B-day!...

Happy N-day!.....for all who are called John (Ion) & John - for womens (Ioana).....^"the N is for name"^ - I thought that it explains more for those who don't know our culture or so.....I'm not so good at explanations.  Love ya all....and a lots of hugs

marți, 4 ianuarie 2011