duminică, 17 octombrie 2010

Tonight...

Hmmm, plictiseala mare......maine va fi o zi grea, scoala isi bate joc de "tine" mai mereu daca nu ar fi colegii "tai" (dar mai ales ai mei >:):D), scoala ar deveni un loc trist (nu ca nu ar fi deja) ......un loc monoton, negru, urat si gol......Acum toata lumea se cearta si numai rezolva nimic in urma lor, nici macar numai cred in speranta, parca lumea asta nici nu ar simti ceva........Ne facem rau cu mana noastra, dar intotdeauna vina perfecta o dam pe cine nu trebuie, doar ca sa aratam ca suntem egoisti si plini de ura fata de tot ce se intampla in jurul nostru........Realitatea este dura la ora actuala si nimeni nu vrea sa fie un samaritean bun, doar ei sa castige  mega foarte mult......^^*Ma dor ochii din cauza "voastra", imi plange corpul si imi sangereaza sufletul......Mai aveti putin si ma puneti pe rug sa ard ca o vrajitoare, doar pentru ca am ajutat si eu......Nu va e mila sa dati vina pe cineva nevinovat, va face o mare placere si savurati durerea altora....Eu mai am doar cateva cuvinte sa vi le adresez printre lacrimile sangerii si durerea vie din corp, iar acestea sunt: VA URASC.....nu ati facut nimic si nici acum nu faceti nimic, doar STATI, stati si va uitati cum sangele imi pateaza bluza apoi mi se prelinge printre degete......Va multumesc pentru ca ma-ti omorat cu zambetul pe buze, doar ca Moartea nu inseamna pierderea razboiului, ci doar aveti o lupta pe jumatate castigata.......*^^
......Thanks for reading, love all my readers.....:X>:D< HUG ya...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu