vineri, 3 septembrie 2010

Great day...

What I see?...
Ce vad?....Este portocaliu cu nuante rosii si move, e apusul. Mi-a atras atentia de prima data cand l-am zarit. Peisajul in sine e foarte vesel, pastelat si frumos, parca ar fi o poza dintr-o revista speciala. Stau pe un cilindru cam gigantic de beton si e calduros (dar foarte bine), azi a fost o zi superba....hmm, ma intreb de ce vantul s-a oprit?...poate vrea sa ma surprinda suflandu-mi in ceafa briza rece ( :))hahaha....funny)...nu, a vrut doar sa se joace cu suvitele mele de par. In departare parca se aude muzica, o stai, am uitat ca trebuie s-o astept pe Ale (varamea), vrea sa vina cu laptopul sa ascultam muzica pana ne vom simti picioarele "gheata" sau "bocna". E atat de splendid, norii au diferite forme, deja cred ca am ras atat de tare incat cineva din apropiere ma auzit (se pare ca e doar in mintea mea :-j), vad un fluture, o floare - mai exact un trandafir, o mana gigantica intinsa spre ...(cine stie ce:-?), un delfin si in rest mai astept sa se aseze celelalte fasii de nori sa imi pot imagina/creea mai multe lucruri si diverse abstracte :))...
Ma simt de parca as pluti printre nori, se apropie cineva incet, chiar nu am nici un chef sa ma ridic sa vad cine e, ii zic "misca-te mai repede...nu incerca sa ma sperii, NU ai nici o sansa"...[ras diabolic..=)):))], upsy, nu era cine credeam eu ca va fi :O...glumesc, era chiar Ale. Cica incerca sa ma sperie, dar s-a lasat pagubasa cand ma auzit zicandu-i chestia ca nu are sanse (cred ca am mai ras de ea vreo 10 minute).....Am ramas amandoua vreo 1h si jumatate privind linistite cerul si admirand culorile si formele ce se etalau pe cer.(v-am cam lasat in suspans cu faptul ca nu va spun ce s-a mai intamplat, dar asta nu se v-a intampla)........A venit pana la urma cu laptopul am ascultat pana la 23:30 muzica, cu ocazia asta s-a descarcat....am mai vorbit ca nu ne mai vazusem de vreo 4 ani si toata noaptea (deci pe la ora 24 si ceva minute am fost in casa....ca altfel ajungeam neagra pe picioare de frig)...am stat la povesti si am ras.

Ily, love ya Ale:*:X>:D<.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu