marți, 27 octombrie 2009

Why?...

De ce?...
Asta e cea mai folosita intrebare, ea este pusa de fiecare persoana, cand vrea sa afle orice lucru...........Ei, asta nu e tot, astazi a fost o zi nefericita pentru mine si inca ma intreb daca puteam sa protejez mai mult persoana apropiata :(:(:(:(:(...........Dar in fine, si eu ma intreb des de ce se intampla atatea nenorociri in jurul meu (si bineinteles si al altora)...
De ce nu putem sa ne respectam reciproc?
De ce ne lasam influentati de altii?
De ce ne lasam prietenii la nevoie?
.......si multe altele..........Am avut si am auzit aceste intrebari mereu, dar pana acum nu am stiut sa raspund asa de bine la aceste intrebari, acum am ocazia de-a face asta....
In primul rand, nu toti gandim la fel dar asta nu inseamna ca trebuie sa il jignesti pe cel care iti este prieten pentru ca nu poate sa iti dea dreptate la acel lucru pus in discutie si niciodata sa nu spui lucruri jignitoare la adresa celor care nu iti sunt prieteni (inca) deoarece aceia se vor indeparta de tine intr-o clipa........
In al doilea rand, daca vrei sa te respecte cei din jurul tau intai trebuie sa te respecti pe tine si sa nu fi egoist cu tine pentru ca toata viata vei avea parte de persoane mult mai avare ca tine si nu iti vei gasi niciodata locul tau linistit.......
In concluzie, fi bun cu toti (chiar daca ei ar sa se intoarca impotriva ta, va fi pedeapsa lor la final) si sa te respecti nonstop, indiferent de ce auzi despre tine nu trebuie sa iti fie rusine atata timp cat sti ca nimic nu este adevarat.....................
Va pup si sa aveti grija de voi....:*:*:*

Un comentariu: