luni, 5 octombrie 2009

Nimic......important

Mama-mia, peste 18 zile fac 1 luna de cand nu am mai postat nimic pe blog..........
Imi cer scuze, fata de: My Dear Blog si cititori......i-am dezamagit......rusine sa-mi fie.......
Dar sincer nu prea am multe de povestit, pentru ca nu am facut mare lucru......Dar scoala asta ma da peste cap.......Vreau sa plec intr-o excursie........defapt vreau mai multe chestii, dar pana se vor afla in posesia mea voi visa la ele in continuare.......Si ca tot vorbean despre excursie, as vrea sa fie undeva pe o insula pustie cu putina tehnologie, mult sport si distractie.......plus (cred ca cel mai important lucru) sa vina toti prietenii mei..........ar fi super-mega-extra-cool-&-fun (frate, da' ce cuvinte mai scriu si eu :)):)):))....) .........ar fi super bine sa ma aflu in prezenta unor prieteni dragi........vreau sa dau nume, dar mai bine nu.........Pai cam atat pantru astazi, pun pariu ca vati saturat sa tot vedeti scris despre prieteni, dar sincer nu ma pot abtine:(:(.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu