duminică, 25 octombrie 2009

Lumea o marioneta...

In seara asta am sa va tin o lectie de viata (sau cel putin din cunostintele mele de pana acum)......
Acum o saptamana am auzit de un site care se dovedeste a fi foarte interesant : http://www.razbointrucuvant.ro/
............
Sincer am citit si eu cate putin, acum sa revin putin pe plan national la noi in Romania.........aici avem o multime de exemple..........As vrea sa imi redau parerea despre lumea ce ma inconjoara.........: "Cu cât citesc mai multe, cu atât îmi dau seama că lumea din jurul meu se transformă în ţărână, şi vântul suflă cu putere şi ne bagă acest praf în adâncul sfletului nostru, îl umple cu atâta ură şi cruzime, încât am devenit ca nişte marionete şi păpuşarul nostru e satana..."..............Si asta nu e nimic..........In primul rand as vrea sa va spun ca la noi in tara prostia si prostitutia sunt in top........(daca stiti ceva mai tare ca astea doua va rog sa imi spuneti)...........
In fiecare zi e din ce in ce mai rau..................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu