vineri, 16 octombrie 2009

Incredibil !!!!!!!

Hi, dear Blog, azi a fost o zi nebuna pentru mine, am ras si m-am distrat cu prietenii mei si cu colegii..........Frate, cum sa razi 2 ore si 10 minute incontinuu?????.......simplu daca erai eu azi la scoala puteai:))..........Sincer chiar nu stiu cum am rezistat atat de mult :O:O:O:-?............Dar macar i-am putut face pe colegi si prieteni sa rada alaturi de mine sau chiar de mine.........mai am si momente in care rasul ma vindeca de aproape orice :D:D:D.......si cred ca asta e cel mai bine.........Azi chiar m-am distrat si in incinta scolii, ceea ce nu mi se intampla prea des...........Dar punem pariu ca peste nu stiu cateva saptamani parca ma si vad scriind numai lucruri urate despre scoala si colegi (fara prieteni ca imi i-au bataie :)):)):)), joke)...........Asta din cauza ca am niste PROSTI in scoala de iti vine sa ii iei cu lopata sau cu excavatorul si sa ii arunci la groapa de gunoi ca nu fac nimic bun pentru ai ajuta pe altii............Cam atat pentru ziua de azi, mai vorbim........Kisses & Hugs for everybody :*:*:*:*:*>:D<>:D<>:D<>:D<>:D< (mai ales pentru cititorii care imi urmaresc blogul mai mereu :D:D, fac si o precizare: Iris Noir )............Bye for now:)

Un comentariu: