luni, 5 octombrie 2009

Am avut si zile mai bune

Hello again :):).....Azi m-am suparat rau la scoala........toti cred ca ma pot lua "peste picior" la orice ora, dar le-am aratat ca asa ceva numai merge deloc.......Sunt draguta si de treaba pana imi arati ca tu esti prea nesimtit si prost pentru bunatatea ce ti-o arat..........Nu-mi vine sa cred cat de mult sa prostit lumea......Azi a fost o zi a batjocurii si a tampeniilor scoase pe gura din partea unor persoane la care nici nu gandeam ca am sa aud asa ceva........destul de surprinzator :O:O:O.......Dupa cum spuneam, azi am auzit de la profesorul de Economie ca Base vrea sa faca prostitutia si drogurile LEGALE.........Cand am auzit nu mi-a venit a crede, sincer am ramas "proasta"........asta chiar a depasit orice......adica daca Base nu are bani sa se intretina.......pardon s-o intretina pe fiica-sa.........sa o duca pe masa la baraj sa faca bani, daca chiar vrea sa faca ceva LEGAL si lumea sa ii dea afara pe parlamentari si cu ocazia asta sa intre tineretul care are multe idei care ar putea transforma tara noastra in ceva prosper...............Dar asa ceva nu se va intampla niciodata (cred eu)..........Doamne ce oameni.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu