joi, 20 august 2009

Ma gandesc

Se pare ca numai am mult si o sa incep scoala......Nu o sa mai stau treaza pana la 2-3 dimineata sa ma uit la filme sau sa citesc cine stie ce carte imi cade in mana......O sa devina plictisitor la scoala si din nou o sa fiu foarte epuizata......Daca am avea aripi, eu cel putin as zbura pana la scoala si asta ar fi cea mai mare usurare.....Este deja 00:50 si eu scriu prostii pe aici gandindu-ma ca poate mi le va citi cineva......:)):)):)):)).......Dear Blog, sa sti ca numai inteleg lumea din ziua de azi.....Toti sunt cu nasul pe sus si nici nu-si mai respecta parintii, sa numai spun de prieteni......In ziua de azi auzi copii de la 4-5 ani injurand intr-un mod groaznic pentru urechile mele (cred ca si mai de mici, daca copii lui Britney care au 2 respectiv 3 ani, injurau ca la usa cortului "F**k you" & "Shit") ca sa numai spun despre cei de varsta mea(17)......Ma ingrozesc, dar ma si sperie.......Nu pot spune ca sunt o sfanta, la scoala ma port de parca as fi o retardata, stiu ca nu e bine, dar in ziua de azi nimeni numai apreciaza calitatea ci cantitatea.....Cu cat mai mult, cu atat mai bine.....E cea mai mare prostie facuta de oameni in general.....Sincer, de ce nu am putut fi nascuta in alta tara???....Sau cel putin undeva aproape de niste insule pusti sa nu stiu ce e aia tehnologie si tot ce inseamna modern......Ma oripilez cand vad cat de cruda este lumea asta si inca se transforma in ceva ce va arata ca o temnita pentru noi, cei cu capul pe umeri........:(:(:(:(:(:(:(

Un comentariu:

  1. Hmm ... poate ar trebui sa nu mai dai atentie lumii...
    Ar trebui sa selectezi ceea ce sa asculti si sa evzi; nu mai lasa comercialul si prostul gust sa te dezamageasca si sa te enerveze.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere