luni, 24 august 2009

Diverse

" Toamna asta imi va da o mare bataie de cap.....:(:(:(:(.......defapt daca ma gandesc mai bine nu cred.......:D:D:D:D........am o gramada de facut......Prima data trebuie sa ma duc la multe zile de nastere.......Hmmm distractie, yupy :)).............Acum dragi cititori o sa va umplu capul de ce imi place mie......:D:D:D:D..........In seara asta de 24 august 2009 va dezvalui cel mai mare secret al meu :)).......glumesc, ca de obicei, cred ca m-am nascut pentru a rade si a face persoanele din jurul meu sa rada cu pofta, am imprumutat aceasta propozitie de la o prietena:"Prietenii sunt acei oameni rari care te intreaba ce mai faci si apoi asteapta sa auda raspunsul!"...........Doamne ca adevarata mai este sincer mi-ar placea ca cei care se dau drept prietenii mei, macar sa aiba bunul simt de a ma saluta........in orice situatie ......de exemplu daca eu nu ii observ sa faca bine sa imi spuna cand ne vom intalni din nou...........dar nu sa ma vorbeasca la altcineva ca nu am vrut eu sa-l salut........asta mi se pare cae mai mare prostie.......whatever.......Daca ai ceva impotriva mea atunci fa bine si spune-mi-o in fata deoarece mi se pare cel mai corect........Daca aud ceva urat despre mine ma doare mai tare decat daca ai veni frumos sa-mi spui ce te deranjeaza la mine.........Iar daca sunt niste prieteni adevarati si imi spun ca nu fac bine ce fac atunci pentru ei ma voi schimba complet..........Este bine sa ai asemenea prieteni chiar daca sunt rari si putini.......trebuie sa cauti pana gasesti unul.......... Nu te da batut niciodata ..........Succes...........Si traieste fiecare secunda cu intensitate pentru ca nu sti niciodata daca mai apuci ziua de maine.............Nu am vrut sa devin dramatica, dar e ceva prin care am trecut si vreau sa stie si altii pentru a se feri si a nu suferi...........Thanks, dear Blog, pentru ca numai cu tine ma pot exprima liber...........Revenind la discutia principala, mie imi plac toate anotimpurile fiecare are ceva frumos chiar daca e : ploaia, ninsoarea, caldura si ghioceii. A fost o vacanta frumoasa, m-am distrat cu vara-mea..........Ea e cea mai buna sora pe care am putut-o avea de cand eram mici amandoua........O iubesc mult de tot :X:X:X:X:X........Plus ca in aceasta vacanta mi-am vizitat prietenii si inca o fac..........Acum spre sfarsitul vacantei am sa ma ocup de citit cateva carti, daca nu voi reusi o las intr-un week-end in care voi fi mai free.........Pai cam atat pentru azi...........Salutari tuturor cititorilor mei si sa stiti ca va multumesc din suflet ca vreti sa-mi cititi randurile..........Arigato gozaimasu - 本当にありがとうございます..........

2 comentarii:

  1. Oricand draga ... oricand voi reveni cu placere [sa-ti zic o faza tare: citeam si ... ma uit putin in dreapta si vad papusile alea sadice si dubioase si ... m-am speriat; urasc filmele cu Chucky ... sau cum se scrie] :)))

    RăspundețiȘtergere